Az integrált fejlesztéspolitikai ügyfél-tájékoztatási rendszer létrehozását a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló, 272/2014.(XI.5.) Korm. rendelet 13.§ d) pontja rendeli el, melynek célja az egyablakos, integrált ügyfélszolgáltatás kialakítása a Miniszterelnökségnél, az Irányító Hatóságoknál és a Közreműködő Szervezeteknél.

Széchenyi 2020 Központi Ügyfélszolgálat szolgáltatásai:

- információ a meghirdetésre került pályázati lehetőségekről, a pályázat benyújtásával kapcsolatos teendőkről,

- közreműködő szervezeti feladatokat ellátó intézmények ügyfélszolgálatainak közvetlen elérése.

Széchenyi 2020 Központi Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

- Széchenyi 2020 telefonos ügyfélszolgálat: 06-1-896-0000

- További információk: http://www.szechenyi2020.hu/

Egységes telefonos ügyfélfogadási idő:

Hétfőtől csütörtökig: 8:30-16:00 óráig

Pénteken: 8:30-14:00 óráig

Nyitvatartási időn kívül a telefonos menürendszer zárva tart.

Az egycsatornás ügyfél-tájékoztatási rendszer keretében a TOP-ra vonatkozó általános információszolgáltatást a Magyar Államkincstár, EU Támogatási Főosztály, míg a nyertes támogatási kérelmek esetében a Kedvezményezettekkel való közvetlen kapcsolattartást és így a projektszintű tájékoztatást a Megyei Igazgatóságok Állampénztári Irodáinak projektmenedzserei látják el.

Magyar Államkincstár TOP Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

- Telefonszám: 06-1-896-0000

- E-mail: topinfo@allamkincstar.gov.hu