Az integrált fejlesztéspolitikai ügyfél-tájékoztatási rendszer létrehozását a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló, 272/2014.(XI.5.) Korm. rendelet 13.§ d) pontja rendeli el, melynek célja az egyablakos, integrált ügyfélszolgáltatás kialakítása a Miniszterelnökségnél, az Irányító Hatóságoknál és a Közreműködő Szervezeteknél.
Egységes Fejlesztéspolitikai Ügyfélszolgálat szolgáltatásai:
- információ a meghirdetésre került pályázati lehetőségekről, a pályázat benyújtásával kapcsolatos teendőkről,
- közreműködő szervezeti feladatokat ellátó intézmények ügyfélszolgálatainak közvetlen elérése.
Egységes Fejlesztéspolitikai Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
- Széchenyi 2020 telefonos ügyfélszolgálat: 06-1-896-0000
- További információk: http://www.palyazat.gov.hu/
Egységes telefonos ügyfélfogadási idő:
Hétfőtől csütörtökig: 9:00-16:00 óráig
Pénteken: 9:00-12:00 óráig
Nyitvatartási időn kívül a telefonos menürendszer zárva tart.
Az egycsatornás ügyfél-tájékoztatási rendszer keretében a TOP-ra vonatkozó általános információszolgáltatást a Magyar Államkincstár, EU Támogatási Főosztály, míg a nyertes támogatási kérelmek esetében a Kedvezményezettekkel való közvetlen kapcsolattartást és így a projektszintű tájékoztatást a Megyei Igazgatóságok Állampénztári Irodáinak projektmenedzserei látják el.
Magyar Államkincstár TOP Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
- Telefonszám: 06-1-896-0000
- E-mail: topinfo@allamkincstar.gov.hu